98%

Zadowolonych klientów

3 Minuty

Średni czas odpowiedzi

3 Minuty

Średni czas odpowiedzi

3 Mins

Average Answer Time

Chcesz wypromować nowy sklep online i dobrze zareklamować produkt w internecie? Być może masz już kilka prób za sobą i teraz w końcu widzisz, że TO JEST TO? Jeśli tak, to przeczytaj ten artykuł i zobacz, jak dzięki świadomie zaprojektowanym działaniom, w zaledwie kilka miesięcy zamieniliśmy startujący sklep online w sklep, który generuje konkretne wyniki sprzedażowe.

 

Jeżeli masz już pierwsze próby za sobą, to zapewne masz świadomość, że wystartowanie z nową marką nie może być strzelaniem na ślepo. Konieczna jest strategia i tzw. roadmap. Trochę tak, jak w trasie. Jeśli chcesz dojechać do celu, musisz najpierw precyzyjnie go określić, a następnie wiele razy poprawnie skręcić.

Jeden błąd może znacznie wydłużyć drogę lub nawet przyprawić o kosztowny mandat. A im takich błędów jest więcej, tym bardziej cel się oddala. Nie o to chodzi, prawda?

Jeśli więc zastanawiasz się, jak wypromować nowy sklep internetowy i ruszyć z kopyta ze swoim biznesem, warto już na starcie zadbać o detale. 

Poniżej lista tego, co zwiększa Twoje szanse na sukces:

znasz kluczowe obszary, które warto uwzględnić podczas projektowania strategii biznesowej, 

prawidłową kolejność działań niezbędnych do rozwoju nowej marki

i pilnujesz, by cały proces zachował wysoką jakość… 

W takiej sytuacji z dużo większym prawdopodobieństwem wygenerujesz satysfakcjonujący efekt. Poniżej przedstawiam Ci taki proces na przykładzie Perfumerii online, którą razem z Kontrahentem rozwijaliśmy zupełnie od zera. Zobacz, jakie efekty wygenerowaliśmy w pół roku funkcjonowania całkowicie nowego sklepu internetowego i skorzystaj z przedstawionej wiedzy w swoim biznesie. 
Wartości

Poniżej wyniki nowego sklepu online po pół roku funkcjonowania na rynku

4904

liczba złożonych zamówień

113 000 tys.

najwyższy miesięczny przychód

292 263,53 zł

łączna wartość zakupów

 

4,5 tys.

średnia wartość dziennego przychodu

 

Poniżej wyniki nowego sklepu online po pół roku funkcjonowania na rynku

Z Panem Wojtkiem poznaliśmy się już przy okazji wcześniejszej współpracy — w Social Elite prowadziliśmy kampanię reklamową dla innego biznesu, którego jest właścicielem. Wygenerowane efekty były dla niego na tyle satysfakcjonujące, że postanowił założyć kolejną firmę (którą poprowadzi żona) i od momentu uruchomienia sklepu powierzyć nam jego reklamę. Tak też się stało.

Na rynku pojawił się nowy sklep internetowy oferujący lane perfumy, a co za tym idzie — przed biznesem stanęło sporo wyzwań na starcie, m.in.: 

zbudowanie rozpoznawalności nowej marki pośród odbiorców wykazujących zainteresowanie oferowanymi produktami,

zebranie wartościowego grona obserwujących na firmowym Fanpage,

zbudowanie relacji z odbiorcami oraz zaufania do marki, która dopiero powstała.

Powyższe kwestie są kluczowe w początkowej „fazie życia” nowego sklepu online. Niewiele osób zdecyduje się od razu kupić przy pierwszym kontakcie z marką — szczególnie z taką, na której temat nie może znaleźć rzetelnych informacji, bo np. nie ma regularnych publikacji na Facebooku ani wiarygodnych opinii od dotychczasowych Klientów. Kwestia zaufania jest tutaj kluczowa. 

 

Z Panem Wojtkiem poznaliśmy się już przy okazji wcześniejszej współpracy — w Social Elite prowadziliśmy kampanię reklamową dla innego biznesu, którego jest właścicielem. Wygenerowane efekty były dla niego na tyle satysfakcjonujące, że postanowił założyć kolejną firmę (którą poprowadzi żona) i od momentu uruchomienia sklepu powierzyć nam jego reklamę. Tak też się stało.

Na rynku pojawił się nowy sklep internetowy oferujący lane perfumy, a co za tym idzie — przed biznesem stanęło sporo wyzwań na starcie, m.in.: 

zbudowanie rozpoznawalności nowej marki pośród odbiorców wykazujących zainteresowanie oferowanymi produktami,

zebranie wartościowego grona obserwujących na firmowym Fanpage,

zbudowanie relacji z odbiorcami oraz zaufania do marki, która dopiero powstała.

Powyższe kwestie są kluczowe w początkowej „fazie życia” nowego sklepu online. Niewiele osób zdecyduje się od razu kupić przy pierwszym kontakcie z marką — szczególnie z taką, na której temat nie może znaleźć rzetelnych informacji, bo np. nie ma regularnych publikacji na Facebooku ani wiarygodnych opinii od dotychczasowych Klientów. Kwestia zaufania jest tutaj kluczowa. 

Poniżej wyniki nowego sklepu online po pół roku funkcjonowania na rynku

Rozpoczynając współpracę, startowaliśmy zupełnie od zera, bez żadnych danych historycznych dotyczących biznesu. Musieliśmy zwiększyć rozpoznawalność marki, zebrać grono wartościowych obserwujących, zbudować relacje z odbiorcami i zaufanie do marki — firma, która dopiero powstała tego nie ma.

Właśnie dlatego nowy sklep online uruchomiliśmy jednocześnie razem z kampanią reklamową oraz kampanią na pozyskanie polubień na firmowym Fanpage

Dzięki świadomie zaprojektowanym działaniom pozyskaliśmy ponad 2 tys. wartościowych polubień profilu w 3 miesiące — pozwoliło to podnieść wiarygodność marki i zwiększyć zaufanie odbiorców. 

Powyższe czynniki zdecydowanie przyczyniły się do poprawienia wyników sprzedażowych z kampanii reklamowej.

Poniżej widzisz wykres przedstawiający przyrost fanów na Fanpage dzięki dedykowanej kampanii na polubienia:

Okres działań reklamowych: 01.12.2021-31.05.2022

Postawione cele

Rozpoczynając współpracę, wspólnie z Kontrahentem ustaliliśmy główny cel, jaki miały zrealizować działania reklamowe na Facebooku dla nowego sklepu online:

rozwinąć sprzedaż w nowym sklepie internetowym z lanymi perfumami do poziomu przynoszącego realne zyski 

Realizowane usługi

Kampania reklamowa na platformie Facebook oraz Instagram

Usługi dodatkowe (wspomagające kampanię):

Kampania na pozyskanie fanów — czyli dedykowane działania reklamowe mające na celu pozyskanie jak największej liczby wartościowych fanów przy jak najniższym koszcie za 1 fana

Strona internetowa / wizytówka

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Strona internetowa / wizytówka

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Strona internetowa / wizytówka

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Poniżej wyniki nowego sklepu online po pół roku funkcjonowania na rynku

Sprawdź, co dokładnie zrobiliśmy w ramach naszych działań, aby skutecznie wypromować nowy sklep online dla naszego Kontrahenta. Poniżej prezentujemy etapy, przez które przeszliśmy krok po kroku — doprowadziły do momentu, w którym biznes jest w pełni rozwinięty i generuje opłacalny wynik sprzedażowy.

Poniżej wyniki nowego sklepu online po pół roku funkcjonowania na rynku

Poniżej zrealizowane zadania (od 1 grudnia 2021 roku do 31 maja 2022 roku):

GRUDZIEŃ:

  • Stworzenie kampanii remarketingowej. 
  • Testowanie nowych grup docelowych. 
  • Reklamy świąteczne oraz reklamy katalogowe. 

GRUDZIEŃ:

  • Stworzenie kampanii remarketingowej. 
  • Testowanie nowych grup docelowych. 
  • Reklamy świąteczne oraz reklamy katalogowe. 

GRUDZIEŃ:

  • Stworzenie kampanii remarketingowej. 
  • Testowanie nowych grup docelowych. 
  • Reklamy świąteczne oraz reklamy katalogowe. 

GRUDZIEŃ:

  • Stworzenie kampanii remarketingowej. 
  • Testowanie nowych grup docelowych. 
  • Reklamy świąteczne oraz reklamy katalogowe. 

GRUDZIEŃ:

  • Stworzenie kampanii remarketingowej. 
  • Testowanie nowych grup docelowych. 
  • Reklamy świąteczne oraz reklamy katalogowe. 

GRUDZIEŃ:

  • Stworzenie kampanii remarketingowej. 
  • Testowanie nowych grup docelowych. 
  • Reklamy świąteczne oraz reklamy katalogowe. 

DALSZY PLAN DZIAŁANIA: 

  • Rozbudowa biznesu o kolejne kanały reklamowe: Google Ads pozyskiwanie zamówień B2B.

Dzięki świadomie zaprojektowanym działaniom i konsekwentnym realizowaniu kolejnych kroków, Kontrahenci po upływie zaledwie 6 miesięcy od uruchomienia nowego sklepu internetowego mają w pełni rozwinięty biznes, który generuje opłacalny wynik sprzedażowy. Dodatkowo firma wykazuje duży potencjał rozwoju na innych płaszczyznach marketingowych. Marka wyróżnia się na tle konkurencji i sukcesywnie umacnia  swoją pozycję rynkową.

Wyniki nowego sklepu online po pół roku funkcjonowania na rynku

Przedstawiamy nasze rozwiązania w praktyce, ukazując mocne strony, doświadczenia klientów oraz sekret naszego sukcesu. Odkryj, jak możemy wspomóc rozwój Twojego biznesu!

Szybkie Rozwiązanie Problemów

Działamy szybko i efektywnie, by rozwiązać problemy klientów, minimalizując przestoje i zapewniając płynne działanie ich biznesów.

Indywidualne Doradztwo

Nasze indywidualne podejście pozwala nam zrozumieć potrzeby klientów i dostosować strategie do ich konkretnych wyzwań, zapewniając optymalne rezultaty.

Stałe Wsparcie Techniczne

Zapewniamy stałe wsparcie techniczne, reagując szybko na zgłoszenia klientów i pomagając w rozwiązaniu problemów związanych z naszymi usługami.

Kreatywne Rozwiązania

Nasze podejście oparte na kreatywności pozwala nam znajdować innowacyjne i nietypowe rozwiązania dla problemów naszych klientów, przynosząc im wartość dodaną i wyjątkowe doświadczenie.

Ciągłe Doskonalenie Usług

Stale doskonalimy nasze usługi, uwzględniając feedback klientów, aby zapewnić najwyższą jakość obsługi i spełnić ich oczekiwania.

Pozytywne Rozwiązania

Naszym celem jest znalezienie pozytywnych rozwiązań dla problemów klientów, poprzez zaangażowanie i determinację w dążeniu do ich sukcesu biznesowego.

Co możemy zrobić dla Twojego biznesu w sieci?

Przełożymy przemyślane działania marketingowe na realny zysk. Współpraca z naszą agencją SEO/SEM pomoże Ci wypracować i wzmocnić pozycję na rynku. Tak, aby było Ci łatwiej przyciągnąć klientów, a jednocześnie utrzymać ich na dłużej.

Zadbamy też, aby pozycjonowanie stron i szeroko pojęty marketing internetowy łączył maksymalną skuteczność z optymalnymi kosztami. Każdorazowo wytyczamy wartość rentowności reklam, która jest obowiązującą w naszej współpracy i służy do podejmowania decyzji optymalizacyjnych.
Zależy nam na dopasowaniu działań do branży klienta. Pomaga nam to w najlepszym doborze działań do konkretnych kanałów dystrybucji, a Tobie w badaniu naszej efektywności.

Nasze dwie główne usługi to tworzenie stron internetowych wizytówek oraz sklepów opartych na platformie WooCommerce.

W ramach naszej oferty świadczymy także usługi z zakresu prowadzenia kampanii Google Ads, kampanii Meta Ads, optymalizacji SEO i SXO, pozycjonowania lokalnego, marketingu w mediach społecznościowych, content marketingu, email marketingu oraz doradztwa sprzedażowego i generowania leadów.

Rozwiązujemy różnorodne problemy biznesowe, takie jak budowanie widoczności online, zwiększanie ruchu na stronach internetowych, konwersję odwiedzających na klientów, oraz efektywne wykorzystanie mediów społecznościowych i innych kanałów marketingowych do promocji biznesu.

Nasze podstawowe usługi obejmują tworzenie stron internetowych, sklepów WooCommerce oraz kompleksowe wsparcie marketingowe obejmujące SEO, SXO, kampanie reklamowe i działania w mediach społecznościowych.

Jesteśmy różni dzięki naszemu podejściu opartemu na kreatywności, innowacyjności i skuteczności naszych działań marketingowych, dostosowanych do potrzeb i celów biznesowych klientów.

Maksymalizujemy responsywność poprzez szybką reakcję na zmiany w otoczeniu online, ciągłe monitorowanie wyników kampanii oraz dostosowanie strategii marketingowej do zmieniających się potrzeb i oczekiwań klientów.

Nasza firma skupia się głównie na obszarze usług internetowych oraz marketingowych, ale obsługujemy klientów z różnych branż, oferując indywidualne podejście i dostosowane rozwiązania dla każdego klienta.

Za sukces odpowiada

Aleksandra Kowalczyk

„W tym przypadku zastosowanie naszych strategii i know-how mocno pomogło szybko rozwinąć biznes. Moim zdaniem jest to super wynik, biorąc pod uwagę krótki okres czasu. 

Ważna była konsekwencjacierpliwość, rzetelne testowanie i szukanie nowych rozwiązań oraz stały kontakt z Kontrahentem. 

Cel został osiągnięty: obecnie generowana jest sprzedaż na poziomie 6.000 zł dziennie, z której Kontrahenci są bardzo zadowoleni i wspólnie rozwijamy biznes, aby wyniki z miesiąca na miesiąc były coraz lepsze”.

Reklama nowego produktu w sklepie online — co jest ważne?

Niezależnie od tego, czy:

  • rozwijasz biznes związany z własną pasją, bo w końcu chcesz robić coś, co naprawdę lubisz
  • lub myślisz o nowej firmie ze względu na czynniki ekonomiczne, bo chcesz wykorzystać dostrzeżony potencjał rynku i zwyczajnie zarobić…

…przyda Ci się konkretna strategia. Zobacz. 

Biznes powinien być dla Ciebie inwestycją. W zdecydowanej większości przypadków to właściwy kapitał początkowy oraz odpowiedni budżet reklamowy na działania marketingowe pozwala rozwinąć nową firmę maksymalnie szybko do momentu, w którym staje się rentowna. Każda decyzja powinna być jednak podejmowana świadomie, bo środki łatwo przepalić.

Podobnie jest na giełdzie. Działa wielu inwestorów, ale tylko niewielu zarabia potężne pieniądze. Dlaczego? Bo wejście na giełdę jest wędką, ale rybę musisz już złapać samodzielnie. Trzeba wiedzieć, w co inwestować, po co i kiedy. Wiedza jest kluczem do wyników.

W biznesie również wiele elementów wymaga przygotowania, ale dopracowanie ich w początkowej fazie ma duży wpływ na rezultaty. Dlatego nie każdy sklep internetowy się udaje. Jakie błędy mogą stanąć na drodze do wymarzonej sprzedaży?

Nowy sklep online — najczęstsze błędy:

  • Brak solidnego przygotowania przed startem i działania „na gorąco”, bo: Ktoś na pewno to kupi!
  • Zbyt płytkie zbadanie rynku lub — co gorsza — całkowity brak researchu rynkowego i rozpracowania potencjalnych klientów (brand person)
  • Konstruowanie oferty na podstawie własnej wyobraźni, a nie realnych potrzeb grupy docelowej
  • Brak analizy konkurencji i zadbania o wyróżniki, które pomogą zbudować przewagę
  • Zbyt mały kapitał początkowy i budżet na działania marketingowe
  • Brak konkretnej wizji marki i strategii na osiągnięcie postawionych celów
 

Jeśli masz świadomość powyższego, masz przewagę. I choć nie zawsze będzie idealnie już na starcie, to ważne, by wyciągać wnioski i usprawniać procesy, konsekwentnie osiągając coraz lepsze wyniki. Potrzebujesz wsparcia w tym zakresie?  

W Social Elite wiemy, jak wykorzystać potencjał nowego biznesu i produktu, ponieważ mamy doświadczenie w +90 branżach i posiadamy autorską metodę tworzenia oraz prowadzenia kampanii reklamowych na Facebooku przez Dawida Bagińskiego. 

Podczas współpracy na bieżąco podpowiadamy usprawnienia (np. na stronie lub w koszyku) i razem z Kontrahentem ustalamy metody na osiągnięcie pożądanych efektów. Żadnego działania nie podejmujemy bez wyraźnej akceptacji. Dzięki temu my mamy pewność, że realizowane działania są spójne z biznesem, a Kontrahent — ma poczucie kontroli nad własną firmą i wie, że nic nie dzieje się bez jego zgody.

Kampanie Google / Meta Ads​

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Sklep internetowy​

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Strona internetowa / wizytówka

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Social Media Marketing​

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Pozycjonowanie lokalne​

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

SEO / SXO

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lead Generation​

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Consulting sprzedażowy​

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Marketing automation

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Przygotujemy kampanię reklamową nowego sklepu online na Facebooku — oto zakres działań, jakie dla Ciebie wykonamy:

Opinie naszych klientów

“They know what they’re doing, and the team is prompt and well-organized.”

Business Operations Coordinator, Pharmaceutical 

“Even though we gave them short notice, they jumped in and helped us move mountains to set up our office equipment.”

Analyst, Fitness Company

„They do their very best to make sure you succeed. If there’s an issue, they step in immediately.”

Vice President Marketing Communications

“We’re 100% satisfied with their work, and Tecnologia has exceeded our expectations.”

Litigation Support Associate, Kennedy Berg LLP

„Their responsiveness is really great — they resolve issues promptly.”

Deputy Director, National Academy of Design

„They recognize that our success is in everyone’s interest, and they work hard to help us get there.”

Head of IT, Restaurant Product Supplier

Skontaktuj się z nami

Kontakt

Skontaktuj się z nami i dowiedz się, jak możemy pomóc Twojemu biznesowi.

Twoje korzyści:
Co nastąpi?
1

Umówimy rozmowę w dogodnym dla Ciebie terminie.

2

Przeprowadzamy spotkanie konsultacyjne i rozpoznawcze.

3

Przygotowujemy propozycję.

Umów się na darmową konsultację
Simplifying IT
for a complex world.
Platform partnerships